SevgininSezaisi minikmerinos xiaomi yi çok öneriyorlar samsung dan vazgeçemem diyordum ama bunuda düşünmeye başladım dediğin teli inceleyeceğim canım teşekkür ederim 🌼
Limonlukekim SevgininSezaisi deneyin pişman olmazsınız. Ömürlük bir telefon. Asla bi sıkıntı yaşamazsınız. Ben yıllardır sadece model yükseltmek için yeniledim. 5s ve 5se var hala çalışıyorlar mesela. Şuan 11var bende. En az kullanım sürem 4yıl😅
2papatya SevgininSezaisi ikisi de değil yıllarca iPhone kullanan biri olarak çok memnunum ne donma ne bişey
Deletedmom379 laura_ kesinlikle öyle mükemmel bende kullanıyorum kamerası çok güzelll SevgininSezaisi 🥰
Caninanasi SevgininSezaisi Samsung dan nefret ederim, oppo ya iyi diyolar, gerçi Xiaomi olup kötü olan herhangi bir zımbırtı da görmedim ama kullanmadım bilmiyorum ama Samsung asla diyebilirim…
SevgininSezaisi Caninanasi a aa bende hep samsung kullandım şimdiye kadar başka kullanmaya tereddüt ediyorum mesela 🤔🤔
Merilice SevgininSezaisi xiaomi redmi note 8 pro kullanıyorum. Kardeşimde bunu kullanıyo. İkimiz de çok memnunuz 😊
E_idil_kus SevgininSezaisi samsung bana çok güven veriyo çok da beğeniyorum ıphone dan sora samsung bnce
SevgininSezaisi E_idil_kus bende hep samsung kullandım başka markaya gitmekte tereddüt ediyorum açıkçası ama xiaomi yide çok öneren oldu 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Anaogul SevgininSezaisi Xiaomi note 9s kullanıyorum yeni aldım bu zamana kadar iPhone kullaniyodum asla başka telefon kullanamam dedim ama geç bile kalmışım
SevgininSezaisi Anaogul buda tam tersi yapılan yorumlardan ☺☺ evet çok güzel bir telefon gerçekten 👍👍
mom1236 Anaogul ya bende ıphone kullanıyorum Xiaomi note 9 pro sipariş ettim memnun kalır mıyım acaba ? Çok iyi telefon diyorlar ama bilemedim
Caninanasi SevgininSezaisi hayatımda iki kez Samsung telefon alma gafletine kapıldım ikisi de fiyaskoydu…