Gokcelgin SevgininSezaisi gayet iyi şuan bir sorun görmedim 1 sene olacak nerdeyse telefon tüm gün ya benim ya kızımın elinde şarj falan cok iyi gidiyor
Anaogul mom1236 proyla 9s arasında çok fark yok ama tabi pro önde ben iPhone danbaska telefon asla kullanmam kullanamam diyordum ama bu telefonlar gerçekten aşık oldum o derece