hmrvkara yorumları şimdi okudum okumadan önce sormuştum kaç kilo doğdu kaç cantimdi canım sen sağlık ocağındaki ebelere falan bakma onlar hep moral bozuyolar ciddi ciddi sinirlendiriyorlar insanı senin bebeğin 2. Ayını doldurmuş benim bebeğim de kız 2. Ayında 5200 du ama biz çoğunlukla mama ile besleniyoruz o yüzden anne sütüyle beslenen bebekle mama ile beslenen çocuk arasında fark oluyor boyu da genetik faktörlerle alakalı bişey bizde herkes uzun o yüzden kızımın boyu iyi gidiyor maşallah ama kız bebeklerde bana boyla alakalı bişey demedi ama önemli olan günde 28 gram alması gerekiyormuş kız bebeklerin onu takip ettiğin zaman sorun yok ama 20 gramda alabilir yani onun aşağısa düşmemesine dikkat et önemli olan kafa çevresinin genişlemesi onun dışında kilo çok takıcağın bi durum değil kaldıki Doğum kilosuna göre iyi almış maşallah 🧿