hmrvkara hayır.. bu hesabı hep kendi yaşınızda da karıştırıyorsunuzdur eminim. Genelde böyle kişilerle hep bi hayır 5yaşonda hayır 6yaşından gün aldı muhabbeti oluyor. Bebeğiniz şuan dolu dolu tam 2aylık ve 2günlük. Yani 62günlük. 3aylık demeniz için, 3.ayını tam doldurması gerekir. Bebeğiniz 15gün doldurunca 2,5aylık diyeceksiniz. 3,5 aylık değilll.... bu ayrımı hmarım anlarsınız. Bebeğiniz 3250gr gibi bir doğum kilosuna rağmen 2.ay kontrolünde 4800geliyor. Yani çocuk 2ayda toplam 1600kg alıyor ve sizin hemşireniz buna az diyor, sizde dert mi ediyorsunuz? Allah aşkına ya... ne bekliyorsunuz bu bebeklerden her bebek 1-2kg mu alsın, hiç mi yavaşkamasın kilo alımı? Bu çocuk gep bu rakamlarda kilo alsa çocuk ne olurrr? 0-6 ay bebeklerin aylık minimum 400gra kadar almaları normal kabul edilir....