hmrvkara Kızlar biz 2 ay 2 günlüğüz yani 3. Ayımıza yeni girdik emziriyorum kilomuz 4800 boyumuz 56 cm çıktı 😔sağlık ocağındaki hemşire biraz kısa ve kilosuda biraz yetersiz dedi. Böyle olup diğer ay normal oranlara gelen varmı moralim bozuldu 😔
baloglaninannesi hmrvkara bebeginiz kız mi peki benim bildiğim aydan aya değişkenlik gösterebiliyor benim bebegimde ilk ay 1 kg ikinci ay 400 gram aldı bakalım bu ay ne kadar alacak bana pek aldı gibi gelmiyor
baloglaninannesi hmrvkara ayrıca bebeğinizin kilosu gayet iyi boyu da normal aralik larda neye göre size böyle dediler anlamadım ilk okuduğumda 3 ayliksiniz sandım. 2 aylık bebek için çok normal bu araliklar
hmrvkara Deletedmom47 yani 2. Ayını doldruğ 3. Ay 2 günlük oluyor dmi doğum 48 cm 3250 doğdu 3290la çıktık
Sericandal kiziniz daha 2 aylik. Benim oglum 3 aylik kilosu 5800 2 aylikken 4900 kiloydu ve gayet normal dediler
hmrvkara Sericandal 2 ay 2 günlüğü anladnz dmi ama 3. Ayımıza yeni girdik 3. Ayın 2. Gününde arkadaşlar yazmışlarda kafam karıştı 😄
hmrvkara Sericandal ya insanm morali çok bozuluyor çocuk doktoruma gitmdik onada gdicem hemşireye göre böyle 🙄
hmrvkara bebekimm ya hiç kilo almadı değil 700 gram almş. normalin biraz altında dedi 3250 doğduk 3290la çıktık sonra geri kilosuna döndü
Mucizem006 [bilinmeyen] bu yorumu görmeden ben soracaktım ama siz benim düşüncelerime tercüman olmuşsunuz😂🤭
Esma4242 hmrvkara yani 2 aylık bu bebek ve normal yani bizimde o civardaydı etraf hep zayıf diyordu doktor kesinlikle çok iyi etrafı takma dedi
Gizem10 hmrvkara benım kızımda sızın ayınızdayken aynı kıloda ve boydaydı herhangı bırsey demedıler. Dogum kılosundan sonra ılk ıkı ay maksımum bır kılo mınımum 500 gram seklınde buyume olmasıymış benım bıldıgım bır standart yoktu
hmrvkara Gizem10 ya gercekten içimi rahatlattnz çocuk doktorumza gitmedik hemşire böyle bi yorum yaptı hatta inatla söyledim normal 500 gram altı değil diue ama bozdu moralimi işte
Mlkkrnlkoglu Burda önemli olan doğum kilosu doğumdan sonra veriyolar da biraz doktor normal diyorsa normaldir benim çocuğum 3200 doğdu mesela 2 aylıkken 4200dü çok iyi almış dediler
hmrvkara Mlkkrnlkoglu evet 3250 doğduk bizde 700 gram almşz şuan ama hemşiremiz öyle diyince moralim bozuldu aslında 500 gram altı düşük söyledim ama işte
hmrvkara Mlkkrnlkoglu evet bende biliyorum hatta söyledim 700 gram almşz bizde ama inatla söyleyince moralim bozuldu
Sisi [bilinmeyen] kacinci ayina girmis oluyor canim iki ayi geride birakan birisi,? Sadece merakimdan soruyorum. 3. Ayinin icerisinde olmuyor mu?
hmrvkara Sisi canım tarihler karıştı şuan kullandığımız programda 2 ay 2 günlük yazıyor yani 2. Ayı doldurup 3. Ayın 2. Gününde olmuyormuyuz ?? 😂😂 [bilinmeyen]