Sisi [bilinmeyen] gercekten bu hesaplma mantigini anlayamiyorum.. 2 bitmis 3 e girmis. Bundan nasil 2 e girmis cikartiliyor bilemedim.2 ay geride kaldi ise 3.ayina baslamis 2 gun yol almis...
Sisi [bilinmeyen] ciddi olamazsiniz ya gercekten. Canim benim kizim ekimin 3 unde dogdu. 4 .ayi bitmek uzere 1 hafta sonra felan 5 ten gun almaya baslicak. Nasil simdi ben ona 4 ten gun alacak diyebilirim? 🤔🤔🤔 dolu dolu 4 aylik olmus bir bebek