Boncuk_34
Merhaba,
Sebzeleri haşlarken içine pirinç, bulgur, şehriye atıyorum. Kırmızı biberi haşlayıp buzluga koymuştum blenderdan çekerek. Çorbalarına onu katıyorum. Lezzet veriyor.
Muhallebilerini irmik ile yapıyorum. Ek gıdaya geçtiğimiz zaman kabız olmasın diye her gün kuru kayısı veriyordum. Kuru kayısı ve suyu koyuyorum. bi cezve içinde şişene kadar kaynatıyorum. O şekilde meyve emziğine koyuyorum. Bazen de kaynatırken irmil de koyuyorum. İrmik pişene kadar kaynatıp blenderdan geçiriyorum.
Elma, armut gibi meyvelerde irmiği haşlayıp, meyveyi çiğ koyuyorum. Bazen onları da haşlıyorum.
Birazdan kitaba bakıp tarif atabilirim. Hangi öğün için istiyorsunuz