Mkeremm Boncuk_34 benim bebeğim 9 aylık benim bebeğimin de pek yemekle arası yok tarlı patates çorbasını sevdi hem de çok faydalı tavsiye ederim pirinç ununu ben veriyorum içine pekmez katıyorum bebe bisküvisi katıyorum muz elma bizlerde onunla büyüdük kendimde gıda müh hiç bi zararını görmedim:) tatlı patates kabak soğan havuç olabilir benim bebeğimin alerjisi var havuca suda haşla yumuşasın içine zeytinyağı irmik kat bir yemek kaşığı sonra biraz daha kaynayınca al blendardan geçir mis gibi çorba biz bile içiyoruz eşimle😁
milasmommy Boncuk_34 süt alerjimiz var ama doktor çoklu besinde olabilir dediği için hazır mama kullanımı yasakladı. Deneme yanılma ile sorunsuz bulduğumuz tatlardan pirinç unu ile 4 kez mama yaptım. Ayıla bayıla yedi ama maalesef irmik ve yulaf ununu sevmedi. 1 tatlı kaşığı pirinç ununu yarım çay bardağı suyla pişiriyorum içine cam rendede elma ya da armut ondan koyuyorum ya da ikisinide koyuyorum muzla denedim onuda sevdi.
BuseCan Boncuk_34 bir su bardağına 3 tatlı kaşığı pirinç unu ezip pişir canım . Şeker yasak olduğu için 6 ölçek mama ilave edip çırpıp öyle veriyorum . Doktorumuz öyle önerdi
Arasannesi Boncuk_34 marketten alınanları kullanmayın lütfen ılla farklı tat olsun dıye pırınc unu kullanacaksanız ki sık yapmayın aralarda degısıklık olsun dıye yapın. Genelde bebe marketlerde satılan organık tam pirinç unlarından tercıh edın
Ysmn1215 Esmece sagıyorum dedıgım elimle tabaga sıktım bebe büskvısını yumuşatmak için canım su ıle yumusattıgımda sevmedı kendı sütümü koyunca yedı severek
limonlukarpuzzz YeniAnne87 almayin kullanmayin sifir fayda sagliyor kof kilo yapiyor sağlik açisindan en ufak bir gelişike desteği yok yedirenleride hiç anlamadim anlayamiyorum.
Asklepios Boncuk_34 valla canım ben bazı sebeplerden inisiyatif kullanarak 5. Aya girmeden birkaç gün önce başladım. Şimdi 5 ay 20 günlük baya baya yarım çerez kasesi yiyor. Diyeceğim o ki bende verdim hatta arı mama verdim midesini rahatsız etti ağır geldi. O yüzden ya az ver tadını alsın yada bence hiç verme. Bende doyuruyor diye aldım ama yok yani
Boncuk_34 Asklepios bebekler çok hassas. Doğal olarak ne versek rahatsız ediyor güzelim midelerini. Az bir deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak?
Asklepios Boncuk_34 aynen denemekten zarar gelmez hem bir de bir deneyim daha paylaşayım muzda dikkatli davran vermediysen daha. Bizimki ishaldi muz denedim sabahına azıcık kahvaltısına koydum. Bebek kakasından yetişkin kakasına döndü., 🥰
Gizemgsm - 17 mayısta 6 aylık oluyoruz.ben de organik pirinç unu,bebek irmiği gibi şeyler sipariş ettim.arada veririm diye düşündüm.daha doktoruna gidemedim ama aşıya gidince hemşire liste verdi.aşıya gidince isteyebilirsiniz siz de