Synmannesi canım biz ek gıdaya 6aylıkken başladık ve ben bu tarifi şu an 9 buçuk aylığız yeni yeni veriyorum. Yiyebilir mi emin olamadım, en iyisi bir bilene danışmak..bebişin midesini rahatsız etmeyelim 🙏 ben başladığımda tarımlar yaparak başladım. Önce yoğurt sonra sebze ve meyveler zamanla püreler ve çorbalar şimdi minik minik yemeye başladı lokma olarak. Lütfen İyice bilen bir uzmana sor 🙏🏻🙏🏻🙏🏻