Melek232020 mirayyy20-20 Ocean d vitamini doğal içerikli zeytinyağlı ilk ayından beri bunu kullanırım. Zeytinyağı içerikli olduğu için şişe bitene kadar kullanabiliyorsunuz tarihi yok. Tavsiye ederim mutlaka.🙏
mirayyy20-20 Melek232020 d vitaminini ben de kullanıyorum canım memnunum ama demirini yeni aldım nasıl kullanicam onu bilmiyorum akşam mi sabah mi
Melek232020 Esyil35 C vitamin içerikli meyvelerde öyle duymuştum ama çevremden deneyen çok olunca ufaktan denemek istedim. Sanırım doğru asit içerikli meyveleri bir yaştan sonra denersek daha iyi olacak zaten alerjik bebek hemen kızarıklık atar çok hassasız.😌
Melek232020 mirayyy20-20 Demirde newviti kullanıyorum o yüzden bilmiyorum canım ama pişmanım ondada oceana geçecem bilenler vardır mutlaka nasıl kullanılacağını yazarlar inşallah.🙏
mirayyy20-20 Bebegimm42 evet evet biz de ilk ayindan beri kullanıyoruz çok iyi ama demirini yeni aldım nasıl kullanicam bilmiyorum
pikacuu Kelebegimmmm Sağlıkocağının verdiği kan ilacı vegaferon kullanıyordum kusturunca, terletince ve huysuzlandırınca kestim bugün vermedim hiç bebeğim daha iyi. Yarın gidip başka ilaç vermesini söylicem cnm
Cerenaslan Hanimm Ferrum mu kullanıyorsunuz? Eğer o kan damlası çok gaz yaptıysa ve bunu çıkartıyorsa ne güzel işte sevinin. Gazın ne kadar çıktığı önemli değil önemli olan çıkmaması. Çıktıysa sorun yok 😂😂😂
Cerenaslan Bebegimm42 Bende ilk onu kullanıyodum sonra taşınınca sağlık ocağım değişti. Burdaki doktorum ben bunu da tavsiye etmiyorum dedi bende en iyisi hangisiyse onu yazın demiştim kendi yazmıştı. Onların verdiğini kullanmayı bıraktım 🤷♀️
pikacuu Kelebegimmmm Doktora söylediniz mi belki keamenizi söylicen. Bende yarın gidip yazdıracak inşallah bi daha öyle olmaz
Blackeagle Marjinal_Anne2 ben gece yatmadan veriyorum doktoruma sordum sorun olmaz dedi o şekilde kullanıyoruz
Hepoyleolurzaten Marjinal_Anne2 evet canım sabahları aç karnına veriyorum bir 15 dakika oyalayıp sonrada mamasını veriyorum
Cerenaslan Hanimm O zaten çok gaz yapar eğer bebeğiniz sorun etmiyorsa rahat çıkartabiliyorsa karnı ağrımıyosa sorun yok ama içinde paraben var bi araştırın isterseniz.
Hanimm Cerenaslan çok şükür çıkartabiliyor. Anlamadığım şu madem paraben var neden sağlık ocakları bebeklere bunu veriyor? Bebek sonuçta