gencmoms Nescafe YigitAlpsMom doktor kilosuna gor verdi kilosuna gore damlatiyorum bende 10 kiloysa 10 damla filan iste
Hanimm Cerenaslan hayır neden dalga geçiyim ki? O kan ilacını kullanmaya başladıktan sonra alttan çok gaz çıkarıyor. Bunu merak edip sordum sadece
Dorukmomy Esyil35 benim drum kullandırmadı. 6.ayda kan testi yapacak eğer ihtiyaç okursa kullanacağız dedi kafaya göre kullanılmaz dedi
Hepoyleolurzaten Bestiron kullaniyoruz kesinlikle ne kabız yaptı ne de alerjik çok temiz içeriği süt alerjisi olan bebeklerde rahatlıkla kullanabiliyor ben çok beğendim tabi kan değerlerini nasıl etkiledi bilmiyroum orasını
Karlarkralicesi Rojee 1-2 damla veriyorum, benim bebeğim de 9kilo şu an balla doktora danışmadan eczacı tavsiyesiyle kullanıyorum. O yüzden seni yaniltmayayim. Sen kaç damla veriyorsun
Cerenaslan Hanimm Ferrum mu kullanıyorsunuz? Eğer o kan damlası çok gaz yaptıysa ve bunu çıkartıyorsa ne güzel işte sevinin. Gazın ne kadar çıktığı önemli değil önemli olan çıkmaması. Çıktıysa sorun yok 😂😂😂
Blackeagle Ipel benim bebeğim 9 aylık bizde yapmadı her bebek farklı simdi sizde yapar mu bilemiyorum 🤷♀️
Blackeagle Melek232020 olabilir yine bebeğinizi tanıyan sizsiniz 🤗 bestiron içeriği temiz ve yoğun değil ne kabız yaptı ne başka bir şey deneyebilirsiniz başka kullanin anneler de var yorumlarda belirtmişlerdir 😊
mirayyy20-20 Deletedmom14 merhaba doktorunuz mu önerdi ocean ve kan ile d vitaminini hangi saatlerde kullanıyorsunuz
Bebegimm42 mirayyy20-20 d vitamini ocean diyorlar bende ondan alacağım doktorum pedia yazdi onun içinde de ayçiçek yağı var vermeyecegim ocean da Zeytinyagi var
Melek232020 mirayyy20-20 Ocean d vitamini doğal içerikli zeytinyağlı ilk ayından beri bunu kullanırım. Zeytinyağı içerikli olduğu için şişe bitene kadar kullanabiliyorsunuz tarihi yok. Tavsiye ederim mutlaka.🙏
Deletedmom14 mirayyy20-20 hayır doktor önermedi. Kendim araştırıp aldım. Akşam 9 gibi veriyorum ikisini de
Cerenaslan Bebegimm42 Bende ilk onu kullanıyodum sonra taşınınca sağlık ocağım değişti. Burdaki doktorum ben bunu da tavsiye etmiyorum dedi bende en iyisi hangisiyse onu yazın demiştim kendi yazmıştı. Onların verdiğini kullanmayı bıraktım 🤷♀️
mirayyy20-20 Bebegimm42 evet evet biz de ilk ayindan beri kullanıyoruz çok iyi ama demirini yeni aldım nasıl kullanicam bilmiyorum
Esyil35 Kaan12 canım 4 aydan sonra kan ilacına başlanıyor bence sorun bi doktorunuza ben bize artı probiyotik verdi doğduğundan beri kullanıyorız nbl verdi probiyotiğide
Melek232020 Esyil35 C vitamin içerikli meyvelerde öyle duymuştum ama çevremden deneyen çok olunca ufaktan denemek istedim. Sanırım doğru asit içerikli meyveleri bir yaştan sonra denersek daha iyi olacak zaten alerjik bebek hemen kızarıklık atar çok hassasız.😌