btss bana da sağlık ocağından verilen ilacı kullanıyorum hatta bana hemşire bunu veremezsen pekmez ver dedi ben çay kaşığından biraz az pekmez veriyorum 3 ay 7 günlük çünkü ilacı verince kusuyor
Blackeagle Ipel kilo başına 1 damla olacak şekilde kullanıyorum, doktorum c vitamini ile kullanılırsa daha etkili olur demişti mandalina suyuna damlatip biberon ile içiriyorum 😊
Saniyeburak gencmoms merhaba benim bebeğim de 2 aylık oldu ama kan ilacı hiç vermediler benim mi istemem gerekiyor acaba
pikacuu Esyil35 Ben demir ilacı olarak vegaferon kullanıyorum. D vitamini içinde coledan kullanıyorum. Demir ilacı bebişi kusturuyor o yüzden gidip değiştirince doktor başka versin
Defnemm22 Esyil35 ferrozinc vermişti doktorum yan etkisi olmadı hiç kan değerleri de güzel çıktı ve bıraktık kullanmayı
Melek232020 Blackeagle Bebeğiniz kaç aylık acaba? Bebeğim 6 buçuk aylık mandalinayı ufaktan denedim gaz yaptı sanki merak ettim sizin bebiş kaç aylık?😌
Kaan12 Esyil35 e biz doktora kontrole gittik.herhangi biseye baslatmadi bizi sormadım ben de açıkçası bilgim yoktu ama onun söylemesi gerekmez mi şaşırdım şimdi gorsunce 4 ay 3 günlüğuz sadece d vitamini kullanıyoruz
Esyil35 Kaan12 canım 4 aydan sonra kan ilacına başlanıyor bence sorun bi doktorunuza ben bize artı probiyotik verdi doğduğundan beri kullanıyorız nbl verdi probiyotiğide
Blackeagle Melek232020 benim bebeğim 9 aylık ilk kan damlasını vermeye başladığımda şeftaliyi tel süzgeçten geçirip onu veriyordum biberon ile bi süredir mamdalina ile veriyorum bizde gaz yapmadı cok şükür😊
Melek232020 Blackeagle Anladım belki bizim için erkendir şimdi mandalina.😌Ben newvit kullanıyorum yoğun bir kan ilacı biraz Meleğim en başta alıyordu sorunsuz bir şekilde ama sonra midesini bulandırmaya başladı ek gıdasına katıyorum ondada farkedip ağzından atıyor nasıl vereceğimi bilmiyorum artık.😔
Blackeagle Melek232020 olabilir yine bebeğinizi tanıyan sizsiniz 🤗 bestiron içeriği temiz ve yoğun değil ne kabız yaptı ne başka bir şey deneyebilirsiniz başka kullanin anneler de var yorumlarda belirtmişlerdir 😊