Nutriovit myiron demir damlası, ocean d3 kullanıyorum. Çok menunum hiç gaz yapmadı. kullandık ilk diş boyaması olmasın diye, ama hem üstten hem alttan gaz yaptı 🤷🏼♀️ Floradix kullandık sonra o da ml olarak fazla geldi açıldıktan sonra 1 ay içinde bitirmek lazım. 250 ml ⅕ i anca bitti gerisini attık 🤦🏽♀️ En son nutriovit ondan memnunuz hem ml az tam yetiyor. Hemde içerik olabildiğince doğal.