Burda bu şekilde paylaşım yapmak bana hiç hoş gelmedi vardır allah daha çok versin ama bu postu kaç kişi okuyor yorumları kaç kişi görüyor onları da düşünerek böyle postlar açılsa keşke. Herkesin malı mülkü kendine. Kendi düşüncem benim şunum var bunum var diye burada söylemek bana çok yanlış geliyor kusura bakmayın