Papatyammm yok canımne mirasıkendi alın terim. Dairemi rahmetli babam verdi sebebi ise ben yıllarca onlara baktım araba ise kendim aldım. Sadece evlenince eşim doğum hediyesi olarak lüksünü aldı Allah razı olsun.normal mesleğim güzellik uzmanı Estetisyen ege üniv mezunuyum 5 sene uzmanlık yapıp 7 sene ise müdürlük yaptım.
Güzellik salonunda mesul müdürdüm canım bebek doğunca bıraktım. Eşimde medikal sektöründe