Papatyammm eşimin ailesinin aylık 25 bin TL gidersiz gelirleri var Türkiyede biz yurtdışında yaşıyoruz sorsan bizim neyimiz var hiç bişeyimiz… Eşimin babası kayınpederim tek çocuk ve eşim tek erkek torun birde kız kardeşi görümcem var o kadar.He alcaz vs dediler sonra beni para gözle sucladılar… Evim yok hiç bişeyim kendileri 55 yasından sonra hayat yaşamak istiyorlarmış yaşasınlar.Kendi kızları kayınpederinin evinde oturuyor kira vermiyor o para göz olmuyor ama… Fedakar baba dünürlerim dünürlerim diyip geziyor ortalıkta kaynanammm… Kızımla herşeyiniz eşit diyor eşit olsun umrumda değil Kuranda öyle yazıyor diyor 😂halbuki Kuranda 3 2 si erkeğin üçte 1 i kızındır. Yeterki bana el kızına gelmesin heeeeeeeeeee umrumda mı değil alsınlar hepsi onların olsun suratlarınada söyledim evime sokmıcağım icin o insanları (konu maldan dolayı değil) benim kocam evladım yanımda olsun sağlıklı olsunlar bana yeter. He babamdan kalan 1 dairem var İstanbulda nakit para eşiminde birikmiş paraları onlar bana Yeter Allah çok verip azdırmasın az verip bıktırmasın… Bugünemede şükür