Karyakrcr ya yargılasınlar herkesin kendine göre doğruları vardır kuzum mesla ben kundak yapma olayına karşıyım bunu da annelerimiz yaparmış ama aşı olduğu günler hariç kundak yapmam ama burda kundak postu olsa yapan yapmayan ayrılır mutlaka onun için “doğru bildiğimiz yanlışlar, yanlış bildiğimiz doğrular ” diyerek çekilmiyorum konudan😂