Karyakrcr Merhaba anneler 3 aylık kızım var bebeğimin emziğini reçele batırıp veriyor görümcem bugün yaptı bana sormadan biz veriyorduk diyor daha küçük dedim kaynanam bazı şeyleri ağzının ucuyla yalatıyor bu aylarda normal mi benim sözümü dinleyende soranda yok şak diye ağzına koyuyorlar çocuğun birgün fena patlayacağım😣
Aysudincaysu Karyakrcr valla canım kimse kusura bakmasında o senin bebeğin kimseye bişey düşmez çok erken daha çok küçük 6. Ayında bile tadımlara başlarken şekerli olan hiç bişeyden verilmiyor hatta ben büyük oğluma 1,5 yaşına kadar şekerli olan hiç bişey vermedim ben olsam tavrımı kesinlikle belli ederdim şakın yanlış anlama onların saygısızlığı tamamen
HamzaSiracveBen Karyakrcr ahh ahh gine iyi dayanmışlar biz sadece mana ile besleniyorduk cocugum iki aylıktı basladılar cıkolata tattırmaya kucucuk cocuk dinlemiyolarda beni zorunlu olarak uc bucuk ayda ek gıdaya başladık ellerine ne geliyosa yalatıyolardı cocuguma yalnız suan 23 aylık olcaz herseyden yiyo cok sukur etkisi varmı bilmem 😌😏😏
1ogrencianne Karyakrcr Hayır reçel ne demek ya. Bizim için bile sağlıklı değil kaldı ki 3 aylık bebek. Ben olsam çok kızardım. Bu konuda tavrınızı belli edin lütfen. 3 aylık bebeğin anne sütünden başka hicbir şeye ihtiyacı yok. Sütten bütün tatlar, vitaminler ona geçiyor zaten
Sinemes Karyakrcr Allah korusun ileride bunla ilgili sağlık problemleri ortaya çıkınca da “ Sen çocuğuna iyi bakamıyorsun “ diye de laf sokmayı bilirler ama 🙄🙄 Taviz vermemek lazım bu konularda, izin vermedin diye kötü olunacaksa da hiç sorun yok, bebeğimizin canından kıymetli değil. Eski kafadan çıkamayanlar kulübü resmen..
Miine Valla iyi sabrediyorsunuz , bu aylarda olmaz tadimlar, hele reçel tatlı çok tehlikeli ciğerleri için Allah korusun , engel olmaya çalışın küçücük bebek günah yaa
Karyakrcr Miine teşekkür ederim yanlış olduğunu daha çokk anladım ve bundan sonra tepkimi belli edeceğim
Sutbitkisi Bal verip bir bebeği öldürmüşlerdi geçenlerde okudum. Ne meraklı milletimiz var o reçeli balı yese süper Zeki bilmemne mi olacak acaba. Süt bebeği o daha süt
Cascas19 Sutbitkisi hayır 1 sene beklemek bu kadar mı zor yani. 3 aylık çocuk zaten yediğinin tadını anlamaz. Annem de öyleydi sürekli bişeyler vermeye çalışıyordu hiç müsade etmedim. İnşallah ben görmeden etmeden vermemiştir diyorum. Hayatı boyunca yiyecek zaten yani ne bu acelecilik anlamıyorum.
Karyakrcr HamzaSiracveBen bende sadece mama ile besliyorum ama eşime patlayacağım ilk ailesini uyarsın sonrada denk gelirsem bende onlara gereken tepkiyi göstercem çok sakıncalıymış :(
Karyakrcr 1ogrencianne bebeğim anne sütü almıyor emmeyi bıraktı malesef sağıp veriyorum + mama ile gidiyoruz
1ogrencianne Karyakrcr Olsun yine de reçel gibi şeyler için çoook erken bence fikrinizi belirtin şeker bize bile çok zararlı 3 aylık bebişe yazık
Karyakrcr Sinemes doğru söylüyorsunuz zihniyet farklı eskilerde kalınmışlık bundan sonra farklı davranacağım
CigdeminMevasi Karyakrcr nasl sizi dinleyen yok alın kucağınıza uzaklaşın henğz çok küçük bebeğiniz ve miğdesi verdkleri şeyşeri öğütemeyebilir hem reçel nedir bizler bile bi çay kalığı yese içimiz yanıyor yazık çocuğa
HamzaSiracveBen Karyakrcr büyüklerle buyuyen cocuklar malesef ki her seyi tarmak zorunda diye bı olay var galiba ben hiç basa cıkamadım inşallah siz basa cıkabılırsınız
Karyakrcr HamzaSiracveBen bugün yalandan çocuk alerji oldu gece sırtı kızardı sabaha karşıda geçti dedim krem sürdüm dün herseye tattırdınız ondan oldu heralde dedim şekerli şeyler denedi dedim yook ondan olmaz başka bişeydendir dedi direk tesadüfen sağlık ocağına gitmiştim bugün aşı için masustan dedim anlattım hemsireye kızdı dedim bukadar küçük çocuğa şekerli şey vermenizin mantığı yok dedi bana kızdı çok zararlı o çocuğun ciğerleri böbrekleri ne hale gelir dediler dedim bundan sonra zamanı gelince yer herşeyi dedim 😅😅 eşimede dedim karışmasın ailen neyi ne xman verceğime deidm söyleriz dedi bilemem tabi
Baharasel_ Kızım 8 aylık ben hala şeker vermedim bizimkilerde şekerli yoğurt verme derdindelerdi eskiden veriyorlarmış asla verdirtmedim gerekirse götürmedim çocugu yanlarına şeker bu bize bile zararlı he birde şekerli su 🙈 allahım kalplerini kırmamak için sakin kalmaya çlaıştım ama yinede çıldırmalıktı ilk 4 ay şimdide zamanı olmayan ek besinleri tattırma derdinlerdeler heralde bırmal yemeye başlayana kadar çekicem ama aldırış etmiyorum o benim kızım vermiyorumda verdirmiyorımda