Sutbitkisi hayır 1 sene beklemek bu kadar mı zor yani. 3 aylık çocuk zaten yediğinin tadını anlamaz. Annem de öyleydi sürekli bişeyler vermeye çalışıyordu hiç müsade etmedim. İnşallah ben görmeden etmeden vermemiştir diyorum. Hayatı boyunca yiyecek zaten yani ne bu acelecilik anlamıyorum.