selim-im çitcitli bady belki rahatsiz edebilir ama citcitini kapatmazsın bi süre. bir de mutlaka karton bardak bol bol al cnm benim cok işe yarıyor kesersin agiz kısmını kullanirsin üzerine koyup zaten sargi bezli olur bir sure doktor yazar biz sunnet de olduk ameliyatla beraber belki sizinkini de sunnet ederler ameliyatla beraber o yuzden karton bardak mutlaka al. zaten eve gelirsiniz büyük ihtimal. ben devlette yaptirdim ameliyati ozelde nasıl bilmiyorum ama siz de sanirim develtte yaptiracaksiniz. oglumu alip götürdüler direk sonra agliyordu zaten sesi gitti anestezi verilmişti sanirim ameliyattan sonra aglayarak getirdiler verdiler oyle normal odaya çıktık sonra. 1 haftaya düzeldi korkuyordu yurumeye falan bende zorlamiyordum hep yatıyordu ne zaman istedi o zaman kalkti yürüdü falan öyle iste. su an 4.5 yasinda gelismesini bekliyoruz gelisme olmazsa allah korusun tekrar bir ameliyat daha yapilip alinir testis allah korusun rabbim hepsine sifa versin. bir de doktora sor iceriden atilan özel bir dikis varmis yukarı tekrar cikmasin diye. onu da yapiyor musunuz diye sor bi