Selamun aleyküm bayanlar bugün oğlumda inmemiş testis tanısı konuldu oğlum daha 6 aylık doktor hemen ameliyat olması lazım dedi özel hastaneye götürdüm. Fakat buradaki yorumları okuyunca 2 yaşa kadar bekleniyormuş bende ikilemde kaldım birde devlet hastanesine götürmek istiyorum Kocaeli’de yaşıyorum doktor tavsiyeniz varsa çok sevinirim 😓😓😓