GulcanYldzdal biz de 13 aylıkken olduk. Hiç korkmayın. Sünnetle beraber olduk. Sünnet daha zorlu inanın. Operasyon öncesi bir süre Aç kalıyor. Serum vs takılıyor. Ameliyathaneye gitmeden bir ilaç veriyorlar mayışıyor cocuk. Hiçbir şey hatırlamamAsı içinmiş o . 2 saat kadar sürdü operasyon. Sezaryen dikil yerini düşünün. Sağlı sollu 2 cm kadar kesik atıyorlar. Ameliyat sonrası bandajlı oluyor. 3 gün sonra kontrolü oluyor. Bandajları doktor çıkarıyor. Arada tentürdiyot sürüyor. O kadar😍 sünnet bakım gerektiyor. Ağrı kesici ve antibiyotik kullandık. 2 gün kendi yattı oğlum somra ayaklandı. dikiş izleri de 6 ay oldu bizim ve hiç belli olmuyor geçti. Bebek oldukları için cilt kendini çok hızlı yeniliyor