selim-im evde kullan sadece cnm hastanede gerek olmaz sarılı olur zaten eve gelince alt falan değiştirirsin 1 hafta yıkamadım ben banyo ettirmedim. Islak mendil de kullanma çok kaka yapınca ıslak mendili yıka kullan iyice ılık suda yıka. Kremini falan sürekli sür temiz kalmasına dikkat et enfeksiyon kapasın Allah korusun. Zaten doktoruna da sorarsın ne zaman banyo ettireyim VS diye aklına olan soruları unutma sor. Ne yapman gerektiğini doktorun daha net anlatır 🌹