Kaybınız icin cok üzgünüm ama siz yine de doktorların dedigini uygulayın mutlaka hemen hamile kalip sorunsuz dogum yapan vardir ama bedeninizin durumunu su an takipli olduğunuz doktor bilir en iyi, once siz sağlığınıza kavusun hem bedenen hem psikolojik olarak, sonra mutlaka bebek sahibi olursunuz