Geçmiş olsun başınız sagolsun.neden kaybettiniz inceleme yapıldı mı ?tekrar yasamamak icin iyice araştırıldıysa bir kac ay daha dinlenin sonra deneyin derim.kan pıhtılasması sorunumu oldu yoksa plesenta falan mı erken ayrıldı?inşallah saglıklıca kavusursunuz bir dahaki sefere