Mervolii Bugün son kontrölüme gittim kan değerlerim dikişlerim ve rahimim iyi dedi ama 3 ay korunmam gerektiğini söyledi doktor bebek için korunmasam nolur ki sanki hemn bebişim olsun istiyorum doğumdan sonra siz naptınız.
didomidom Mervolii maşallah cesaretine 👍doktor kontrolüne gittiğine göre bebeğin çok büyük değil ne bu acele.
Balkizlarim Mervolii korunmasan dikisine zarar bebeğin daha küçük sen bilirsin ama bebeğini emziremessin 👍
Deletedmom299 Mervolii doktor bana da söyledi hatta gel spiral takalım demişti. Biz kendimiz korunduk bir süre sonra hap ile.
Hohomoromu Mervolii yeni doğum yaptınız yeniden bebek mi istiyorsunuz bence vücudunuz biraz dinlensin
Songul1996 Balkizlarim bebegini emzirir yanlis bilgi vermeyin lutfen cocuk dogana kadar emzirmede bir problem olmuyor
Deletedmom_6 Balkizlarim Tandem emzirme diye bir şey var yanlış bilgi vermeyelim araştırın lütfen. Gayet de bebeklerinizi tandem yaparak hamilelik dahil doya doya emzirebilirsiniz @Mervolii
ma9419 Mervolii 3 ay iyi demiş doktorun bana en az 2 yıl korun dedi ama bu söylenenler senin sağlığın. Korunmayıp hamile kalırsan senin tercihin
Mervolii Balkizlarim teşekkür ederim başlıkta söylemiyorum ölü doğum olduğunu bazıları korkuyo diye ama herkez de yanlış anlayıp yorum yapıyo
Bebegimm42 Mervolii kalırsın cnm merak etme bi tanıdığım hemen iki ay sonra kaldı onunda oldu bebeği dogduktN sonra hatta ikiz:(
Balkizlarim Songul1996 benim doktorum kestirdi arkadaşım bilmediğim bı konusa zaten yorum yapmam 3 tane evladım var böyle oldu yani zaten bebeği ölü doğmuş karnında bilmiyoduk 🤷👍👍👍
ebrugnd Songul1996 emziremez benimde tanıdığım emzirirken hamile kaldı ve doktor en kısa sürede emmeyi bıraktırman lazım dedi
Deletedmom299 Mervolii korumma o zaman canim kimse seni zorlamıyor doktor olmasi gerekeni söylüyor sadece. Korunmayip kisa sürede tekrardan hamile kalmayi goze alabiliyorsan ne güzel valla.
Poncikbirannis Mervolii sen yine doktorunu dinle canim 3 ay zaten kisa bir zaman ki hemen geçer. Allah hayırlısını versin⚘🌸
shmsevval Mervolii canım vücudun bi toparlansın. Kaybın için çok üzüldüm. Fakat tekrar sağlıklı bi gebelik geçirmek istiyorsan sabır göster biraz vücudun daha da elverişli olsun . İnşallah sağlıkla kucağına alırısın bu kez 🙏
Mervolii shmsevval Amin inşallah bazıları rahim genişlediği için hemn kalırsın demişlerdi birazda korkuyorum korunursam bidaha olmaz diye