Mervolii Benim sezaryen dogumdu ve 5. Ayda hamile kaldım bi sorun yaşamadım.Suan tıp çok ilerledi 2. Ayında hamile kalıp sağlıklı doğum yapanlar var.Yorumlari okudum normal doğum yapmışsınız basınız saolsun .Umarım en kisa zamanda rabbim size hayırlı sağlıklı bı evlat nasip eder.