Zisan14 ergopouch aldım çok memnunum benim oğlumun odası kışın 17-18 e kadar düşüyor ben o yüzden 2.5 tog aldım çok memnunum. Normalde 22 derecede kolsun zıbınla gösteriyor ama biz 24 te de giyiyoruz terletmiyor şanslıyım heralde o konuda benimki çabuk terlemiyor