Minikuzu Denizcancat-2020 içim rahat etmiyor sadece vicdanen ince bğ battaniye atıyorum ayaklarının üzerine ki zaten onuda üzerinde tutmuyor 😅
cimengoz Dkk içine ne giydiriyorsunuz? Benim bebeğim de 4,5 aylık bende uzun kollusu var oda 23 derece oluyor, içine ne giydirdiysem ısıtamadım ben mi yanlış kullandım bilmiyorum
Dkk cimengoz terlediği zaman sopuk oluyor ilk başta bende düştüm o hataya , odanın kapısını kapatıyorum gece sabaha kadar sıcacık oluyor . Siz yarım kollu tek kat altona da tek kat pijama giydirmelisiniz ısı kartınaa göre ☀️
Hunili Tugba180706 şimdi baktım sitesine dolgusu 100/100 pamukmuş😅. Sizde Google’dan bakabilirsiniz ürün özelliklerine bambu pamuk viskoz karışımı bi kumaşı varmış. DOKUSU yumuşacık ve oğlunu terletmedi benim en hoşuma giden kısmı bu oldu. Kullanan hiçbir anne de aksi bir görüş belirtmemiş gozde87 ergopouch
cimengoz Dkk bende öyle yapıyorum ama hep soğuk buluyorum 😐 yatağı ne bebeğinizin ondan kaynaklı olabilir mi acaba
cimengoz Dkk terleyince nemli bir soğuk olmaz mı? Soğuk bulunca üzerini ince bir battaniyeyle örtüyorum hemen ısınıyor 😐 nasıl anlayabilirim hatayı? Müşteri temsilcisi de ısrarla kullandığım ürünü bizim için uygun buluyor ama ben ısıtamadım bebeğimi
Sevgilimmm Cnn-D-Lina oda 23 24 derece iken kolsuz zıbın giydiriyordum. Şimdi oda 20 21 derece . Zıbın üstüne bir de pijama takımı giydiriyorum. Aslında giydirdikce öğreneceksiniz. Neyde terliyor ya da üşümuyor diye