Aysukk Zisan14 öagazasından aldım ama internet sitesindede var ordanda bakmıştı benim oglum 6 aylık72 cm 6-12 aydan başlıyordu onu aldım gayet iyi oldu
Gamzef Zisan14 oda sıcaklığı 23-24 derece. 1 tog giydiriyorum. İçine de uzun kollu çıtçıtlı body. Bu kadar. 25 derece üzerine 0.5 tog, içine yarım kollu body
Julijuli Zisan14 evet bu yıl .üstünde penguenler olan yeşil tulumu aldım.tog yazmıyor ama gayet kalın ve önden çıtçıtlı.bebeğin fermuar ucunu agzına alma gib bi riski olmuyor çıtçıtlı olunca
Eternalove Julijuli merhaba h&m den aldığınız tulum kolsuz torba tarzı olandan mı ? Bende baktım ama tog değerleri yazmıyor ? Bebeğim 1 aylık bu kış kullanma için uygun olur mu 2-6 aylık alacağım
Julijuli Eternalove dolgulu tulum pijama diye geciyor ürün numarası 0187949032. ben nane yeşili aldım ama kızlar için de pembesi var.çok memnunum sıcacık tutuyor terletmiyor.
zeynominiik iremdemir06 hoşgeldin aramıza, ben Ece doğduktan sonra Elika’ya pek bakmamaya başladım genelde burda takılıyorum 😄😘
iremdemir06 zeynominiik hoşbulduk canım bende hep oradayım burayı da yeni keşfettim biraz karışık geldi elikaya alıştık 😄
Zisan14 iremdemir06 zeynominiik elika biraz daha hamilelere hitap ediyor ya burada sorularımın cevabını daha hızlı buluyorum 😂 hamile daha çok var elikada
zeynominiik Zisan14 evet hamileyken de ordan çıkmıyordum, mom’da cevap vermiyorlardı çünkü 😄 iremdemir06