Zisan14 Poncik77 ayy bende öyle ya üşür diye de korktum sabaha kadar uykuya dalarım da uzun süre üzeri açık kalır diye
Miray00 Zisan14 21 22 derece bazen 20 düşüyor kışın eger biz o derecelerde yorgan kullanıyorsak 2.5 tıg almamız gerektigini söylemişlerdi aldıgımız yer ergopouch kullanıyoruz 2.5 tog
Dkk Zisan14 tog yok bu markada. 3 seçenek var tek kale kolsuz çift kat kolsuz çift kat uzun kollu diye. Şu an evim geceleri 24-25 derece arası. Tek kat kolsuz kullanıyorum
Julijuli Ben hem lcw hem e bebekden aldım ikisini de sevmedim bebeğim zor hareket ediyordu içinde.h&m aldım cok memnunum sıcacık yatıyor rahatsızda olmuyor.
Eternalove Julijuli merhaba h&m den aldığınız tulum kolsuz torba tarzı olandan mı ? Bende baktım ama tog değerleri yazmıyor ? Bebeğim 1 aylık bu kış kullanma için uygun olur mu 2-6 aylık alacağım
Aysukk Zisan14 kitikate in 1.5 tog %100 pamuk tulumu var ben aldım cok rahat etti oğlum terletmiyor elyaf dolgulular gb
[silindi] Biz ebebek’ten aldık. 1,5 tog. Üzerinde zaten hangi oda ısısında ne şekilde kullanılması gerektiği yazıyor. İçine sadece askılı body ile giydiriyorum. Üşümüyor, sıcacık oluyor kontrol ettiğim zaman. Biz memnunuz yani 🥰
Zisan14 [silindi] bende ya e bebekten ya da lcw dan almayı düşünüyordum ama kararsız kaldım 70 TL idi sanırım siz kaça aldınız
Julijuli Zisan14 evet bu yıl .üstünde penguenler olan yeşil tulumu aldım.tog yazmıyor ama gayet kalın ve önden çıtçıtlı.bebeğin fermuar ucunu agzına alma gib bi riski olmuyor çıtçıtlı olunca
Aysukk Zisan14 öagazasından aldım ama internet sitesindede var ordanda bakmıştı benim oglum 6 aylık72 cm 6-12 aydan başlıyordu onu aldım gayet iyi oldu
yenidoganhemsiresi Zisan14 lcw dan aldım cok memnunum 1.7 tog evim genelde 22 23 derece. Etiketlerinde açıklama var cok guzel