AmineninAnnesi_ Merhaba, kabız ya da ishal olmayın. Tuvalette ıkınmayın, dışkınızın çıkmasını bekleyin, lifli beslenin su için. Duş başlığı ile sıcak su turun 5 dakika kadar. Kantaron yağı süren, bende de var ben şu aralar İbrahim Saraçoğlunun ısırgan lapasını yapıyorum bakalım işe yaracak mı? Ayrıca eczaneye sorabilirsiniz belki tavsiyede bulunur. Allah yardımcınız olsun.