AmineninAnnesi_ yettim bacım☺️☺️
Ben doğumdan önce çook çektim. Doğum ameliyat vs yanında hiç birşey. Allah korusun gerçekten. Benimki meme vermişti dışarıya. Şişmişti. Anestol kullandım sen de kullan uyuşturuyor ağrısı azalıyor. Proctolog işe yaramadı. Kabız mısın hala? Kabızlığını kayısı kompostosuyla vs halletmem lazım. Ben sana şimdi o meme nasıl küçülür yok edilir onu anlatıcam.
doktorum NASMED AT KESTANESİ KREM ini ve DAFLON VARİS HAPI nı verdi bana. Nasmed bitkisel alabilirsin direk eczaneden. 60tl ye aldım 6 ay önce. Daflon 80tl ama doktor yazınca sgk karşılıyor. 20 tl ye geliyor sanırım.
Bu ikisini ve anestolü düzgünce kullan. Kremi anestolle karıştır güzelce bolca basur memesine sür. Günde her wc yr gittiğinde tekrarla. O kanaya kanaya küçülecek. Daflonu da 2 şer tane 3 kez kullandım. Acısı azalınca anestolü sürmeyi bıraktım. 3 güne tamamen yok olmustu. Hiiç bekleme ve hiç çekme hemen git al ilaçları.