EAtlasS ben de yakıyorum kombiyi hep 24 derecede tutuyordum son bir kaç gündür burun tıkanıklığı var dr bana oda cok sicak ondan oluyor diyor. Daha da soğuk olmasına gönlüm razı gelmiyor ki bence de odamız soğuk 23 derecede gösterse dahi serin gibi. Doktorun dediğini mi yapayım kendi hissettiğimi mi bilemedim. Hele bi de kayinvalidem çocuğu usutuyorsun diyip duruyor daha da çıkmazdayım. Ay çok dertliyim bu konuda içimi döktüm resmen 🤦♀️