Leylamoms sedaykn alacağım uyku tulumu oyle deneyeceğim bi de. Haklısınız sıcağa alışmışız ondan bi türlü doğru dereceyi bulamıyoruz.
Deletedmom_50 EAtlasS uzman görüşü 21 ile 24 derece arası. İzmir’deyiz biz, hala odasının kaloriferini açmadım. 22 derece civarında oluyor geceleri. Ona göre giydirip uyutuyorum. Bebeğiniz de belli eder aslında sevdiği sıcaklığı. Bizimkisi çok sıcaktan hoşlanmıyor ve huzursuz oluyor.
EAtlasS Deletedmom_50 teşekkür ederim tavsiyeleriniz için Ankara soğuk ve ayaz oluyor geceleri gündüzde tam aksine bahar havası dengesiz bir havası var bu şehrin insan bilemiyor 😊
Deletedmom_50 EAtlasS ankara soğuk olur biliyorum, mutlaka uygun togg aralığında bir uyku tulumu giydirin. Böylece hem üstü açıldı açılmadı derdiniz olmaz, içiniz rahat olur, hem bebek rahat eder.
Deletedmom_50 Leylamoms bazen 1 tog bazen 1,5 tog kullanıyorum. İçine kısa kollu zıbın giydiriyorum. Yeterli geliyor böylece 😊
Candy1907 EAtlasS tabi ki öyle canım ama hep söylenen bebek için siz ne giyiyorsaniz bebeğe bı kat fazla giydirin oluyor. Buna dikkat edilirse sorun olmaz bence. Bir de üşümesi daha iyi aslında terlemesine göre. Terleyip de o ter sogursa o zaman hasta oluyorlar