Elmalipankek bizde cuma günü sünnet yaptırmıştık, bizimki eve geldiğimizde gevşemişti bile. Doktor bize 24 saat sonra ve her gün 15 dk ılık suda otutturun dedi. İlk gün sargısı çıkmazsa sudayken siz çıkartın dedi biz de öyle yaptık, zaten dikişlerine de ilk günden sonra sabah akşam olmak üzere doktorun yazdığı kremi sürüyoruz. Sizinki çok uzun sargıda kalmış, krem falan vermedi mi size? Yada bilgilendirmedi mi bu konuyla alakalı?