Elmalipankek sargı bezini ıslak halinile bebeğin pipisinden cikartmamak orada kurumasını beklemek hata olur bilginiz olsun daha fazla sertleserek orada bir tabaka oluşturur ve daha kuvvetli yapışır. En kolay yolu ılık su ile sargiyi kat kat açmaktır yavaş yavaş. Doktorunuz size terramycin yazmıştır sargidan sonra onu sürmeyi ihmal etmeyin. Sargiyi açarken aktif bir kanama halinde sünneti yaptirdiginiz yere giderek bandaji cikrattirin. Üroloji bölümünde asistanım ❤️ geçmişler olsun sağlıkla büyüsün