Elmalipankek biraz gec kaldığınız için olabilir annesi biz ertesi gün sargisini çıkardık oyle söylemişti doktorumuz cikmasi için suya otursun falan dedi ama biz aksamdan zyag bolca sıktım ve sabaha kendiliğinden oynamıştı yerinden sonrasında sünnet kilodunun korumasını kullandım . 4 gün sonra korumasız devam ettim.
Burda da en önemlisi beze yapismamasi.
Bezi her yeniledigimde islattim o bölgeyi ve yağ sürdüm hem beze hem pipisine böylece çabuk toparladı şükür.