Ozgebur merhaba bizimki de aşıyı paZartesi günü olduç. Ama iki gündür inleme tarzında ağlamaları var geceleri özellikle. Çok huzursuz sanki bir yeri ağrıyor gibi. Eminim kolu acıyordur zaten kızarık ve şiş ama korkutuyor beni inşallah aşıyla kaynaklı bir aksilik yoktur. ☹️