Deletedmom424 yani öyle birşey olsa yapmazlardı heralde. Aşı kartı çıkartıldı, ve belli aralıklarla gidip oluyor sadece rota aşısını yaptıramadılar. Onun şuanda ona bi etkisi olmazmış, doktoru öyle sölemiş. Onun dışında menenjit ve devlet aşıların çoğunu oldu.