Merhaba, son 3 4 gündür büyük abdestimi yaparken çok kanamaya başladı dr procto glvenol ve ducolap şurup fakat benim kabızlığım yok hergün çıkıyorum ama sert Gaita. Şurubu da günde 3 defa yazmışlar çok değil mi bu sefer ishal yapar diye korkuyorum . Bu ilaca kullanıp geçen oldu mu kanama ve sert gaita beni korkutuyor