cideee07 çok şükür hiç bişeyim yok. Hepsi bitti ne acı ne de kanam. Ben artık ne oturabiliyordum ne de yürüyebiliyordum. Sünnet olmuş çocuklar gibi bi garip yürüyüp, otururken dört dönüyordum. Bebeğimi bile emzirirken artık şekilden şekile giriyordum. İlk gittiğim doktora kalsa ameliyatsız düzelmez. Kronikleşmiş çok büyük çatlağında, hemoroidlerin de dedi. Ama çok şükür iyileşti. Hiç bişeyim kalmadı.