anneoldumm Ultraproct Pomad verdi doktor. Emzirirken de kullanabiliyorsunuz; çocuk doktorumuza da danıştım oda kullanabileceğimi söyledi. Ultraproct Pomad çok çabuk iyileştiriyor yalnız aldanıpta hemen kullanmayı bırakma dedi doktor. Sabah, akşam günde 2 sefer makattan içeri doğru süreceksin dedi. Aslında çubuk gibi bişey çıkıyor kutusundan onunla da sıkabilirsiniz ama doktor ilk zamanlar çok canını yakar eldiven kullanıp, parmağınla sür dedi. Evet canını yanacak ama emin ol ameliyat olmaktan daha iyidir; sık dişini biraz dedi. Eğerki büyük abdestini yaparsan o zaman da sür dedi. Ama sürmeden önce mutlaka hemoroid banyosuna oturmamı söyledi. Oturabildiğiniz kadar sıcak suda oturun bi 15 dakika, sonrasında kremi sürünki daha rahat sürülüyor. Sıcaktan kaslar gevşediği için sürmek daha kolay oluyor.
Her öğün öncesinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağ içtim. Bol lifli beslendim, protein yiyeceksem mutlaka yanında zeytinyağlı sebze de yedi. Özellikle ıspanak ve semizotu yememi söyledi. Bir de gün içerisinde kayısı kompostosu iç dedi. Ben de her bittiğinde tekrar yaptım sürekli içtim.
Gerçekten de krem çok çabuk toparladı. Yediklerim de daha rahat tuvalete çıkmamı sağladı. Başka bi doktor ameliyat olmam gerektiğini söylemişti. Muayene olmuştum kronik sendeki dedi. Arabada bile zor oturarak gittim. Ne yürüyebiliyordum, ne otarabiliyordum çok şükür düzeldi.
*Kremi 15 gün sabah akşam kullanıp; sonrasında 3 günde sadece akşamları kullanarak kestim.
Umarım faydasını görürsünüz.