Hepinizi etiketleyemedim inş görürsünüz bu mesajı😂 dün 2 ve 4te uyandı ikide uyanmasında poposunu pışpışladım daldı dörtte emzirdim, şuan uyandık ikimizde saat 11😂 eşim aramış aramış adam ölmüş meraktan, yedide kalkarız cunku. 2-3 günde bir içmeyi düşünüyorum artık. Belliki uyutuyor benim bebemi…..