Bocukgoz aktar bana 1yasindan onve melisa vermeyiniz demisti bende kendim içtim ama uykuyu bana yaptı bebeğimi etkilemedi .şimdi emmiyor zaten artık papatya hiç denemedim ama bebegine tatlı badem ve melisa yagi vereni duydum 1 ,2 damla veriyorlarmış ondan da korktum .kimyon tohumu nu sordum aktara o çok ağır bisey sen bile içme dedi o zaman emziriyordum .onların sağlığı daha önemli napalim bekleyecez belki düzelir benim oğlum da 4aylik olacak hala bir düzen oturmadı