Oglum gece çok çok sık uyanıp emiyor alıskanlıktan neredeyse yarım saatte bir, bende kendime melisa aldım aktardan dün gece bir bardak içtim ve oglum tümm gece uyudu. Tesadüfmü bilmiyorum. Sabah altıda uyandı emmek için ilk kez. Şimdi yine içiyorum bakalım nasıl bi gece geçiricez😅