Jamunakya CanselK Sızdırma yapmıyor ama idrarın toplandığı kısım var ya orası poposunun iki katı sanki çıtçıtlı badisini bağlarken bile ikiye katlanıyor
Jamunakya Azsekerlikahve İdrarın toplandığı kısım çok büyük çocuk bacaklarını ayrık tutuyor sanki onun yüzünden
Jamunakya Deletedmom_29 Sölediğiniz çok mantıklı slepy üç numara bez de hareket kısmı daha Geniş çocuk bacaklarını kapatamıyor bile
Jamunakya 2papatya Evet ben sadece üç olanından bahsettim 3+ dahada büyük acaba dedim 2+ da olabilrmi 😀. Ama yokmuş
2papatya Jamunakya benim ikizlerimin çok iz oluyor diye 3+ aldım 3 de olurdu ama iz bari yapmasın dedim
Jamunakya Bebibebi 6 kg için dört numara fazla büyük değil mi Üç numara bez bile kilo Aralığı 4-9 kilo
Jamunakya 2papatya Ben onun çözümünü şöyle buldum bezi açtıktan sonra lastikli kısımlarını elimle açıyorum
Beybiko-2020 Jamunakya Valla önden kıvırıp cırtcırtlayınca göbeğin altına geliyor tam da oturuyor gibi ben de düşünüyorum İnternetten toplu alalım diyoruz ama bunu mu alsak 4 numara da 7 kg dan başlıyor çok büyük olur heralde.
2papatya Bebibebi 6 kilodan fazla bizimkiler 3+ geçtik büyük geliyo size büyük gelmiyor mu iz yapıyodu 2 numaradayken
Bebibebi 2papatya büyük ama 3 numarada hep lastik izi yapıyor bn sleepy kullanmayacam artık değişyirmeyi düşünüyorum kalıpları bozdular
Jamunakya Azsekerlikahve kilo olarak sınırda kaldık herhalde 200 300 gram daha alırsak tam olur diye düşünyrum
urazinannesiii Jamunakya ya ben de biraz önce 2 numara iz yapıyor diye 3 numara taktım büyük geldi demek ki genelde böyle bezi mi değiştirsem ben de acaba molfix de iyi diyorlar pişik yaparsa diye korkuyorum 🤦♀️
Jamunakya urazinannesiii of Sen de bendensin ozaman. Ne iki numarayı bıraka biliyorum ne üçe geçebiliyorum. Ama çok saçma yapmışlar bence