Jamunakya urazinannesiii of Sen de bendensin ozaman. Ne iki numarayı bıraka biliyorum ne üçe geçebiliyorum. Ama çok saçma yapmışlar bence
mathematician Jamunakya Benim kızım da 6 kg bugün ilk kez 3 numara bez kullandım sleepy ve aynısını düşündüm. 2 çok küçük 3 çok büyük geldi ikiye katlanıyor dediğiniz gibi. Hatta buraya yazacaktım siz yazmışsınız ☺️ Bir de büyük olmasına rağmen iz yapıyor, markayı mı değiştirsem bilemedim 🤷🏻♀️
Jamunakya mathematician bende bunu düşündm ama ne marka alıcam oturup araştırmak zor geliyo şuan 😀 iz yapmaması için ben lastik kısımlarını elimle yırtar gibi esnetiyorum ve bağladıktan snra bacak arasından kontrol ediyorum tam bacak kıvrımına getiriyorum ay ben geçiyorum mecbur 3numaraya
dontsleppyunhappy Jamunakya ya aynısı benim başıma geldi, dedim 2 küçük, 3 büyük, yokmu 2.5 dedim 😂 bende büyük taktım napıyım. Sonra molfix e geçtim. Şimdi büyüdk Biraz daha iyi oluyor.
canimoglum_2020 Jamunakya canım aklıma geldi bu 3 numarada midi ve midi plus var midi 1 er kilo fark var arada midi dene