Jamunakya Molfix kullanıyorum çok memnunum. Pişik olmadı bir de şöyle bir şey gözlemledim sleepy 3 numara bez 2 gibi düz bir bezdi. Ama Molfix 3 numarası 1 ve 2′den farklı özelliklere sahipti. Çünkü bebek artık haraketkeniyor hem rahat hissetmesi lazım hem de sizdirmayan bir beze ihtiyaç duyuluyor.