gknrylmaz gurbetciyim malesef 😔 dogumuma son 1 a kala ailem geldi 40 ima kadarda annem kaldi Allah razi olsun bakti bize. Ama herkesin evi düzeni var. Dönmek zorundaydı kardeşim öğrenci çünkü. Bebegim cok ağlayan ve cok gazli bir bebek zaten ilk günden beri. Benim bebekligimde öyleymiş annem Öyle söylüyor. Annemi cok iyi anliyorum evlat kolay büyütülmüyormus. Heleki evde biz 2 kişiyiz. Annem bide zamanında birlik oturmuş 2 yasliyla da ilgileniyormus.